Tickets bestellen

Wil je tickets bestellen? Welke mogelijkheden zijn er?

Hoe kan ik al mijn orders inzien?

U kunt inloggen op de Tixxio app en daar ziet u alle orders die u heeft gedaan en u kunt bij het evenement inloggen en hier navigeren naar uw profiel. …

U kunt inloggen op de Tixxio app en daar ziet u alle orders die u heeft gedaan en u kunt bij het evenement inloggen en hier navigeren naar uw profiel. In het submenu orders kunt u alle orders zien van dat evenement, theater, poppodium of sportclub.

Ik heb mijn ticket(s) nog niet ontvangen, hoe kan ik die alsnog krijgen?

Wij vinden het erg vervelend voor u dat u de tickets nog niet heeft ontvangen. Indien u wel een betalingsbevestiging heeft ontvangen maar uw tickets nog niet heeft ontvangen, controleer …

Wij vinden het erg vervelend voor u dat u de tickets nog niet heeft ontvangen. Indien u wel een betalingsbevestiging heeft ontvangen maar uw tickets nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw reclame folder en/of spam folders. Staan ze hier niet tussen, stuur dan een email naar support@tixxio.com onder vermelding van uw order nummer, volledige naam en email adres. Wij sturen de tickets dan alsnog naar u toe.

Wat is 3DS 2.0 voor credit card betalingen?

3DS 2.0 zorgt voor additionele beveiliging en maakt het frauderen met credit cards moeilijker. Er is een extra verificatie stap toegevoegd om in te loggen en te betalen met uw …

3DS 2.0 zorgt voor additionele beveiliging en maakt het frauderen met credit cards moeilijker. Er is een extra verificatie stap toegevoegd om in te loggen en te betalen met uw credit card. U krijgt bijvoorbeeld een sms op uw mobiele telefoon en die dient ingevuld te worden tijdens het betaal proces om te verifieren dat u daadwerkelijk de eigenaar bent van de credit card.

Wat is PSD2?

PSD2 is sinds 19 februari 2019 van kracht. Deze wetgeving heeft als doel om u als consument beter te beschermen en tegelijkertijd om het banksysteem meer open te maken. Voor …

PSD2 is sinds 19 februari 2019 van kracht. Deze wetgeving heeft als doel om u als consument beter te beschermen en tegelijkertijd om het banksysteem meer open te maken. Voor Tixxio betekent dit dat wij geen winst mogen maken op transactie kosten en dat wij gelden van een evenement niet zelf in handen mogenhebben, maar dat dit op een derdenrekening staat. Hiermee bent u als consument beter beschermt en betaald u niet onnodig veel geld voor bijvoorbeeld transactie kosten.

Waarom zie ik geen BTW vermeldt op de order?

Indien u als consument een ticket besteld, is de BTW die geldt voor een evenement (lees: 9% BTW tarief) inbegrepen in de ticket prijs. U ziet dit ook op de …

Indien u als consument een ticket besteld, is de BTW die geldt voor een evenement (lees: 9% BTW tarief) inbegrepen in de ticket prijs. U ziet dit ook op de order bevestiging die u ontvangt. Koopt u als ondernemer tickets, zult u een factuur ontvangen met hierbij de splitsing voor de BTW.

Waarom betaal ik servicekosten?

Tixxio brengt service kosten in rekening om ticket verkoop voor haar klanten te kunnen faciliteren. Tixxio maakt hier als onderneming kosten voor en belast dit door aan de Organisator. Het …

Tixxio brengt service kosten in rekening om ticket verkoop voor haar klanten te kunnen faciliteren. Tixxio maakt hier als onderneming kosten voor en belast dit door aan de Organisator. Het is vervolgens aan de Organisator om te bepalen wie betaald voor deze kosten. Tijdens het afrekenen ziet u altijd de kosten inclusief service kosten. Ook kunt u zien waar het bedrag uit bestaat.

Welke kosten worden in rekening gebracht?

Tixxio hanteert op basis van de prijs van een ticket een service fee. De organisator bepaald uiteindelijk wie deze service kosten betaald, hij of u. Dit kan dus per evenement …

Tixxio hanteert op basis van de prijs van een ticket een service fee. De organisator bepaald uiteindelijk wie deze service kosten betaald, hij of u. Dit kan dus per evenement en organisator verschillen. De service kosten zijn er om de ticket verkoop te kunnen faciliteren. Deze kosten worden per door u gekochte ticket in rekening gebracht.

Hoe zorg ik ervoor dat ik in de wachtrij blijf?

Het belangrijkste is dat u uw webbrowser niet ververst. Hiermee komt u namelijk weer opnieuw in de wachtrij te staan, echter achteraan. Daarnaast is het noodzakelijk om een werkende internetverbinding …

Het belangrijkste is dat u uw webbrowser niet ververst. Hiermee komt u namelijk weer opnieuw in de wachtrij te staan, echter achteraan. Daarnaast is het noodzakelijk om een werkende internetverbinding te hebben.

Waarom kan ik niet mijn plaatsen kiezen via een plattegrond?

Indien er heel veel vraag is voor een evenement zijn wij genoodzaakt om over te gaan naar automatische toebedeling van plaatsen. Omdat heel veel mensen tegelijk een plek proberen te …

Indien er heel veel vraag is voor een evenement zijn wij genoodzaakt om over te gaan naar automatische toebedeling van plaatsen. Omdat heel veel mensen tegelijk een plek proberen te selecteren, kan een ander u inmiddels al voor zijn geweest. Dan zou u weer overnieuw moeten starten in het proces. U kunt wel aangeven in welk vak of sectie u zou willen zitten maar de daadwerkelijke stoelen worden dus automatisch toebedeeld. Hierbij zijn wij er bij gebaat u tickets naast elkaar te leveren. Helaas kan het voorkomen dat u alsnog niet allemaal naast elkaar zit.

Hoe werkt de wachtrij?

De wachtrij werkt net als bij elke andere wachtrij: U staat in de wachtrij en krijgt een nummer toegedeeld. Zolang u uw webbrowser niet ververst, blijft dit van kracht. Zodra …

De wachtrij werkt net als bij elke andere wachtrij: U staat in de wachtrij en krijgt een nummer toegedeeld. Zolang u uw webbrowser niet ververst, blijft dit van kracht. Zodra de ticket verkoop van start gaat, kunt u een kaartje bestellen zolang de voorraad dit toelaat. Iedere klant krijgt 10 minuten om een ticket te bestellen en er gaan tegelijkertijd heel veel mensen bestellen. Het is dus belangrijk dat u zo spoedig mogelijk probeert af te rekenen. Door grote drukte kan dit soms lastig blijken en zou het helaas alsnog kunnen mislukken om een ticket te bemachtigen. U kunt maximaal 8 tickets tegelijk bestellen en op een e-mail adres.

Ik twijfel of ik wel een bestelling heb geplaatst

Indien u twijfelt of u een bestelling heeft gedaan, raden wij u aan om uw email box te controleren of u een bevestigings e-mail heeft ontvangen. Heeft u (nog) geen …

Indien u twijfelt of u een bestelling heeft gedaan, raden wij u aan om uw email box te controleren of u een bevestigings e-mail heeft ontvangen. Heeft u (nog) geen bevestiging ontvangen en twijfelt u alsnog? Controleer dan de afschriften van het medium waarmee u betaald heeft.

Mijn bestelling is nog niet afgerond, kan ik deze later afronden?

Zodra u tickets in uw winkelwandje plaatst, heeft u 10 minuten de tijd om deze af te rekenen. De organisator van het evenement kan deze tijd zelf instellen. Hierdoor komt …

Zodra u tickets in uw winkelwandje plaatst, heeft u 10 minuten de tijd om deze af te rekenen. De organisator van het evenement kan deze tijd zelf instellen. Hierdoor komt het wel eens voor dat u langer of korter de tijd heeft om uw bestelling af te ronden.

Wanneer wordt mijn bestelling bevestigd?

U krijgt direct na betalen een bevestiging van uw bestelling. Door grote drukte van een evenement, kan het soms voorkomen dat u iets langer moet wachten voordat u de bevestiging …

U krijgt direct na betalen een bevestiging van uw bestelling. Door grote drukte van een evenement, kan het soms voorkomen dat u iets langer moet wachten voordat u de bevestiging ontvangt. Wij vragen u vriendelijk om tot maximaal 2 uur na het bestellen te wachten, heeft u daarna nog geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op via support@tixxio.com onder vermelding van uw volledige naam, het evenement en type tickets die u heeft besteld en uw email adres. Wij zullen daarna binnen 2 uur contact met u opnemen tijdens kantoor tijden.

Hoe weet ik dat mijn order is gelukt?

Na het betalen wordt u teruggeleid naar een pagina waarin staat dat de bestelling is gelukt. Daarnaast ontvangt u binnen 30 minuten een bevestigingsbericht op het door u opgegeven e-mail …

Na het betalen wordt u teruggeleid naar een pagina waarin staat dat de bestelling is gelukt. Daarnaast ontvangt u binnen 30 minuten een bevestigingsbericht op het door u opgegeven e-mail adres en ontvangt u de door u bestelde tickets. Bij evenementen waar grote drukte is, kan het gebeuren dat de bevestiging en uw tickets verlaat worden. Wij vragen u vriendelijk om tot maximaal 2 uur na het bestellen te wachten, heeft u daarna nog geen bericht ontvangen? Neem dan contact met ons op via support@tixxio.com onder vermelding van uw volledige naam, het evenement en type tickets die u heeft besteld en uw email adres. Wij zullen daarna binnen 2 uur contact met u opnemen tijdens kantoor tijden.

Hoe krijg ik mijn ticket(s) toegezonden?

Tickets worden geautomatiseerd naar het door u opgegeven email adres toegezonden. Tijdens het registeren / bestellen van tickets wordt u gevraagd dit e-mail adres op te geven. Met dit e-mail …

Tickets worden geautomatiseerd naar het door u opgegeven email adres toegezonden. Tijdens het registeren / bestellen van tickets wordt u gevraagd dit e-mail adres op te geven. Met dit e-mail adres staat u bekend in ons systeem en hierop ontvangt u ook de informatie rondom het evenement waarvoor u tickets heeft besteld. Het versturen van de tickets gaat normaliter binnen 10 minuten, maar kan bij grote drukte alsnog langer op zich wachten. Heeft u na 2 uur nog steeds geen tickets ontvangen, willen wij u vragen om contact op te nemen met ons support team. Zij zullen u vervolgens helpen en indien de bestelling goed gegaan is, de tickets alsnog naar u toe sturen.

Hoe weet ik dat de betaling veilig is?

Betalingen en gegevens overdrachten, waarbij tickets worden uitgegeven door Tixxio verloopt altijd via een zogenaamde SSL verbinding. Een SSL verbinding van Comodo heeft onze voorkeur en wij maken gebruiken van …

Betalingen en gegevens overdrachten, waarbij tickets worden uitgegeven door Tixxio verloopt altijd via een zogenaamde SSL verbinding. Een SSL verbinding van Comodo heeft onze voorkeur en wij maken gebruiken van een 256-bits versleuteling. Je kunt dit herkennen aan de “groene balk” in de zoekbalk van je browser. Hierop kun je klikken en krijgt u een informatie scherm te zien waarin geverifieerd is dat u uw tickets besteld bij het bedrijf waar u die ook daadwerkelijk wilt bestellen.

Hoe werkt het online kopen van ticket(s)?

Het kopen van tickets gaat eenvoudig. Je gaat naar de website van je evenement of naar tixxio.com en je selecteert welke ticket type bij jou past. De website presenteert en …

Het kopen van tickets gaat eenvoudig. Je gaat naar de website van je evenement of naar tixxio.com en je selecteert welke ticket type bij jou past. De website presenteert en informeert jou alle benodigde informatie die noodzakelijk is, zoals de totale prijs en wat je precies krijgt voor het ticket wat je wilt bestellen. Je kunt jezelf registreren als gebruiker en afrekenen met een betaalmethode die voor jou het meest prettig is. De betaalmethoden die beschikbaar zijn voor het evenement, wordt bepaald door de organisator van het evenement.

Hoe en waar kan ik ticket(s) bestellen?

Tickets kun je bestellen op de website van de organisator of evenement website. Daarnaast kun je voor bepaalde evenementen ook rechtstreeks bij partners bestellen, zonder dat er een winst op …

Tickets kun je bestellen op de website van de organisator of evenement website. Daarnaast kun je voor bepaalde evenementen ook rechtstreeks bij partners bestellen, zonder dat er een winst op de oorspronkelijke ticket prijs zit. Ook kun je via tixxio.com tickets bestellen. Tevens kun je op tixxio.com tickets bestellen die door mensen te koop worden aangeboden, omdat zij helaas gehinderd zijn of hebben besloten om toch niet naar een evenement te gaan. Om fraude te voorkomen, wordt de ticket bij aanschaf vernietigd en opnieuw uitgegeven op jouw naam. Bij Tixxio heeft je kaartje altijd maximaal de oorspronkelijke prijs, maar nooit meer. Tixxio berekend wel service kosten voor haar diensten en daardoor kan de totale prijs, inclusief service kosten wel hoger zijn dan de oorspronkelijke prijs van het ticket. Dit is altijd hetzelfde als was je normaal ook had betaald als je het ticket rechtstreeks zou hebben gekocht.

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Tixxio biedt alle gangbare betaalmethoden aan die gelden in jouw land. Het is aan de organisator van een evenement om te bepalen welke beschikbaar zijn voor het bestellen van tickets …

Tixxio biedt alle gangbare betaalmethoden aan die gelden in jouw land. Het is aan de organisator van een evenement om te bepalen welke beschikbaar zijn voor het bestellen van tickets voor dat evenement. Je ziet tijdens het selecteren van de tickets al welke betaalmethoden beschikbaar zijn voor dat evenement.

×